10 feb. 2015

Tehnici de Televanzare

Participantii la workshopul de telesales au invatat cum sa convinga pe cineva printr-o convorbire telefonica.

Informatii utile pentru cei care doresc in prima faza sa se angajeze intr-un call center, celor care vor sa lucreze in banci sau asigurari si negociaza prin telefon, si tuturor celor care doresc sa-si formeze abilitati subtile de comunicare la distanta.

Printre subiectele tratate in cadrul workshopului s-au regasit : tehnici de negociere, vanzarea submisiva / agresiva / asertiva / consultativa, definirea elementelor ce influenteaza perceptia clientului, etapele unui apel, legile persuasiunii, stabilirea "raportului de putere" intre agentul telesales si client, stilurile de vanzare win-win / win-lose, etapele vanzarii, tipologia clientilor.

                                      Din impresiile participantilor
Cristina B.
Un workshop pertinent, cu aplicabilitate larga. Speaker foarte bun, cu knowledge si charismatic.
Iulia D.
Workshop interesant, folositor, cu tema de actualitate si aplicabila. Trainerul este o persoana plina de energie si detine multe cunostinte in domeniu. Am invatat cum sa vindem fara sa manipulam deciziile unei persoane. Tehnicile de vanzare si comunicarea imi vor folosi pe viitor. Sa se realizeze cat mai multe astfel de workshopuri.
Madalina G.
Trainerul ne--a facut sa ne simtim in largul nostru, dandu-ne sfaturi utile pentru viata si cariera. Am invatat astazi tehnici de vanzare, comunicare, relationare, despre tipologiile umane. Foarte folositor pentru viitorul nostru. 
Florina C.
Am invatat astazi analiza comportamentala si cum sa ma adaptez in functie de persoana. Speakerul foarte dinamic si placut. Astept invitatii si pentru alte workshopuri.
Victor Sabin N.
Un workshop necesar. Pentru viitor imi vor folosi informatiile despre tipologiile de caracter.
Robert C.
Super, mi-a placut foarte mult. Am invatat despre analiza comportamentului. Vreau sa aflu mai mult despre leadership si persuasiune.
Hanni A.
Tema foarte interesanta, trainerul informat, bine pregatit, experimentat. Ma voi "vinde" mai usor in viitor.