15 dec. 2014

SOS – Caut jobul ideal

Workshopul “SOS – Caut jobul ideal” s-a desfasurat sub sloganul “Do what you love and Love what you do”.

Participantii au interactionat cu un coach specializat in "transformative coaching", proces care presupune producerea de schimbari radicale ale companiilor sau ale vietilor individuale (Business Turnaround , Life Turnaround).

S-a constatat ca rezultatele sunt adanci, deci...DEEP : de durata, eficace, cu efort minim, valabile in toate cazurile (D.E.E.P.: Durable, Effective, Effortless, Pervasive).

Tinerii au constientizat ca jobul ales, pentru a fi satisfacator. trebuie sa concorde cu valorile lor. Este importanta potrivirea dintre job si felul lor de a fi, precum si ceea ce isi doresc, deci cu autocunoasterea personala.

In urma discutiilor, a exemplelor si exercitiilor participantii au descris ca fiind Job-ul “ideal” acela care le uneste competentele, abilitatile, valorile, vocatia, atitudinea si comportamentul.

A fost subliniata importanta informarii, a incercarilor si a perseverentei, precum si a convingerii ca “nu exista esec, ci doar incercari din care am invatat ceva”.

Prin consiliere de cariera tinerii au discutat despre obiectivele si motivatia lor, precum si despre branding-ul personal prin similitudinea cu marcile promovate prin marketing.

Din impresiile participantilor
Andreea O.
Va multumesc frumos pentru aceasta seara activa, constructiva, introspectiva si mai ales motivanta. Daca inainte de a veni ma simteam lipsita de speranta realista si usor lipsita de energie si sens, acum am adevarate forte proaspete. Workshopul m-a ajutat sa inteleg ca orice etapa a vietii este importanta si ideal este sa ma implic in tot ce fac, pentru ca sunt parti integrante ale caii spre indeplinirea visului. M-am descoperit mai clar si sunt mai increzatoare. 
Diana-Nicoleta D.
Timpul pe care l-am petrecut la acest workshop a fost foarte util. Cel mai mare castig personal a fost reconfirmarea deciziilor mele in cariera si al reintaririi increderii profesionale. Trainerul ne-a transmis mesajul intr-un mod eficient. Va multumesc pentru asta.
Alexandru Ioan E.
Desi am venit nu foarte convins, sunt multumit, mi-au fost depasite asteptarile. Plec cu un sentiment de bine de la acest workshop.
Mihai Cristian N.
Pentru mine a fost o experienta minunata, un coach fantastic. M-a ajutat sa ma regasesc, sa ma recunosc si sa-mi dau seama ce am (si unde) de schimbat.
Cristina B.
Mi s-a reconfirmat ce vreau sa fiu, valorile in care cred. Exemplele foarte relevante. Recunosc si fac diferenta intre prioritatile pe termen lung si pe termen scurt. Multumesc pentru organizare !
Livia P.
Mi-a redat un pic optimismul necesar ptr activitatea profesionala. Am invatat ca este ok sa experimentezi ptr ca ajuta la autocunoastere si ca sa te apropii de ce-ti doresti cu adevarat. Ideea principala cu care am ramas este ca puterea noastra de schimbare si dezvoltare ne da voie sa nu stagnam intr-un singur job. Felicitari pentru workshop si pentru initiativa. Mult succes !
Geanina P. 
A fost un seminar inspirativ, m-a ajutat, am stabilit niste obiective. Mi-a placut partea practica,. Discutiile interactive si exemplele personale din viata oamenilor sunt cele mai bune exercitii.
Florin Stefan D.
Lucrurile stiute deja au capatat mai mult inteles. Am descoperit ce e important pentru mine dpdv profesional, adica ce valori in munca ma caracterizeaza si trebuie sa le gasesc la jobul optim. Orice problema isi are rezolvarea daca incerci cu adevarat. Am primit informatii noi care ma ajuta in formularea brandului meu personal, si ma vor ajuta chiar maine la interviu.