11 iul. 2016

Kaizen Coaching

Casa Studentilor Bucuresti continua si in acest an derularea proiectului de educatie non-formala Centrul de Consiliere pentru Tineri, realizat in 2016 cu sprijinul Ministerului Tineretului si Sportului.

In cadrul proiectului s-a derulat workshopul “Cum sa folosesti Kaizen in viata personala”, atelier care i-a familiarizat pe tineri cu principiul obtinerii de progrese mari prin pasi mici, succesivi si continui.

Workshopul a urmarit ca participantii sa invete sa-si defineasca sau sa-si clarifice obiective smart, sa-si identifice resursele si blocajele si sa elaboreze planuri de actiune cu rezultate clare.

Atelierul a imbunatatit abilitatea tinerilor de a lua decizii, le-a dezvoltat gandirea planificata orientata spre solutii si i-a determinat sa-si raporteze experienta proprie la performanta.

Din impresiile participantilor :

Antonia G
Ideea workshopului mi s-a parut foarte interesanta, deoarece conceptul Kaizen ar trebui cunoscut de toti oamenii, este conceptul omului invingator. Cu siguranta ceea ce am invatat imi va fi util in parcursul meu scolar si nu numai.

Maria E.
O experienta complet noua pentru mine, interesanta si interactiva.
Sunt sigura ca o sa ma ajute pe viitor acest tip de gandire pozitiva si cu siguranta voi aplica ce am invatat : faptul ca toate lucrurile mari se fac cu pasi mici si telul trebuie stabilit foarte clar de la inceput. Si nu in ultimul rand, sa am rabdare cu mine si sa lupt in fiecare zi pentru scopul meu.

Claudia S.
Mi s-a parut foarte util pentru planificarea viitorului. Am invatat cum sa-mi fixez obiective si cum sa le ating. Am descoperit cum pot sa-mi ating telurile.

Iliana C.
Am descoperit cum pot organiza un plan de viitor. Am invatat cum sa-mi fixez obiective si ce pot face pentru a le atinge.

Ruxandra R.
Foarte interesant. Imi va fi util in conceperea unui proiect in viitor.

Loredana O.
Multumesc frumos pentru această oportunitate. Ambientul a fost unul foarte placut si relaxant, iar activitatile desfasurate m-au ajutat in a ma intelege mai bine. Venind la acest atelier, a fost un castig foarte mare, pentru ca am inteles ceea ce am de facut in viitor

Stefania N.
Pentru mine a fost o experienta aparte, mi-a dat de gandit si m-a ajutat sa imi conturez o idee despre viitor. Am luat cu mine pe mai departe organizarea pe care ar trebui sa o aiba viata mea in primul rand pe plan profesional, am inteles că schimbarile mari se fac in timp si au nevoie de implicare continua. Voi folosi aceste lucruri in viata mea, de la a-mi face un plan bine gandit de viitor, la a pune in fiecare zi o caramidă la construirea acestuia, ca in final sa ajung unde imi doresc. A fost un curs interesant, diferit, care a  fost ca o luminita in  intuneric aratandu-mi ca orice e posibil, important e sa vrei si sa ai un plan de  actiune pe care sa il respecti in fiecare zi daca vrei sa ai un rezultat. Am plecat încrezatoare de la acest curs fiindu-mi cu siguranta de folos pe viitor.