28 sept. 2016

Self-Coaching

Casa Studentilor Bucuresti continua si in acest an derularea proiectului de educatie non-formala Centrul de Consiliere pentru Tineri, realizat in 2016 cu sprijinul Ministerului Tineretului si Sportului.

In cadrul acestui atelier tinerii au aflat cum sa se dezvolte si sa aiba succes prin Self-Coaching - unul dintre cele mai puternice instrumente de dezvoltare personala.

Prin folosirea de metode interactive, exercitii individuale si de grup, discutii, lucru pe echipe, etc, participantii au abordat tema in mod experiential, accentul fiind pus in cea mai mare parte pe practica. Atmosfera de lucru a fost constituita din momente intense de experimentare si invatare accelerata.

Din impresiile participantilor 

Vlad B.
A fost o experienta constructiva, cu activitati orientate catre cunoasterea de sine si intelegerea analitica a realitatii. Am invatat sa fiu receptiv la schimbari si sa inteleg circumstantele exterioare mie.

Anca Marina B.
Din aceasta intalnire am invatat sa am mai multa incredere in mine. Mie nu-mi place sa vorbesc in public, desi sunt constienta ca m-ar ajuta foarte mult atat pe plan profesional, cat si personal. A fost foarte interactiv.

Stefan M.
Workshopul a fost interesant din punct de vedere al continutului. Pentru mine a fost nou faptul ca orice abilitate poate fi transformata intr-un succes, in ceva placut si util.

Denise M.
A fost un workshop foarte interesant din care am extras foarte multe lucruri. Pe viitor trebuie sa privesc obiectiv ce fac, sa nu mai iau totul personal si sa fiu realista. Imi foloseste ideea de a continua ceea ce fac cu placere.

Maria I.
Util si inspirational, mi-a furnizat informatii pe care le stiam deja, dar intr-un mod mult mai clar si mai organizat. Mi-au placut exercitiile practice. Va multumesc enorm pentru posibilitatea de a participa.

Claudiu H.
Foarte energic si in acelasi timp reflexiv. Plec acasa cu lucruri pe care le pot face la nivel personal, in situatii neprevazute. Dezvoltarea mea ca leader va intalni multe circumstante si de altfel si multe lucruri care tin de mine, acum voi sti cum sa le abordez. Va multumesc pentru sansa de  a participa la acest workshop. 

Andrei D.
Am devenit constient de anumite lucruri pe care nu le stiam pana acum. Am invatat ca multe circumstante nu depind de noi, dar depinde de noi ce facem in acele circumstante. Toate informatiile primite imi vor folosi in cariera.

Lavinia I.
Pentru viitor am invatat ca trebuie sa fiu mult mai receptiva. Increderea in sine este foarte importanta. O sa mai particip cu siguranta la astfel de activitati.

Denis I.
E placut sa vad oameni interesati in jur. Nu mi-a placut un exercitiu, m-a facut sa ma simt dezorientat. Personal as fi simtit nevoia de mai multe exemple (situatii) in care este folosit acel instrument.

Adrian B. 
Workshopul de astazi a fost foarte benefic pentru mine. Am invatat sa imi pun intrebari si sa imi ofer raspunsuri inainte de a face ceva. Totul a fost minunat (as fi vrut mai multe joculete de grup).

Andreea M.
Am cunoscut multe persoane talentate, extrem de comunicative si foarte increzatoare. Am invatat sa ma descopar si sa am mai multa incredere in mine. A fost foarte interesant.

Adriana P.
Folositor si plin de informatii. Am invatat sa imi ofer mai multe momente de reflexie asupra ceea ce stiu, vreau si pot face, sa analizez realist circumstantele in care ma aflu si sa caut solutii. Pentru viitor imi foloseste planificarea exacta.

Aurelia C.
Util pentru persoanele care nu au fost interesate pana acum de dezvoltarea personala. As fi vrut mai multe exercitii de automotivare.

Lorena S.
Mi s-a parut constructiv, cu multe activitati practice. Am invatat ca felul in care analizez circumstantele are o influenta importanta asupra rezultatelor si actiunilor pe care le fac. Felicitari pentru organizare.

Dragos T.
Un workshop creativ, ce ma va ajuta la dezvoltarea personala si munca in echipa, la ordonarea gandurilor si aplicarea practica a deciziilor. Apreciez initiativa temei propuse. Sper sa fie cat mai multe seri de acest tip, ca sa participe si altii la ele.