26 iun. 2019

Training "Tehnici de vanzare si persuasiune"

In cadrul proiectului Centrul de Consiliere pentru Tineri in luna iunie 2019 s-a desfasurat Trainingul "Tehnici de vanzare si persuasiune utile in afacerile derulate in mediul online".

Participantii, tineri interesati de potentiale dezvoltari ale carierei lor profesionale, au primit multe informatii utile si tips & tricks referitoare la cunoasterea metodelor de business.

Temele de discutie au cuprins subiecte variate: atragerea atentiei prin metode utilizate in diferite tipuri de social media, structura website-urilor care "se vand" si care vand direct, persuasiunea in comertul online, cum sa vinzi mai mult decat competitorii, retargeting si remarketing, analiza datelor, etc.

Din impresiile participantilor

Corina F. 
Mi-a placut foarte mult. Toate sfaturile primite imi folosesc intr-o masura extraordinar de mare.

Adelina B.
Informatiile primite ma vor ajuta in viitor sa imi deschid propria afacere.

Andrei D.
Interactiv, trainerul poate sa retina atentia. Imi folosesc link-urile de site-uri pentru cresterea afacerii mele online.

Ioana P.
O tema de actualitate pentru studenti si tineri absolventi. Notiunile de vanzari online imi vor folosi pentru site-ul asociatiei de studenti.

Mihaela M.
Trainingul si tema sunt utile si au fost eficiente prin raportarile la exemple din realitate.