29 nov. 2013

Cum sa-mi gasesc jobul visat








Din impresiile participantilor

Stefan D.
Workshopul a fost la obiect. Mi-am dat seama ca trebuie sa stii sa te raportezi la angajator, ce ii poti oferi tu, ce iti poate el oferi, daca cultura organizationala ti se potriveste.
Adina A.
Foarte relevant pentru mine. Ma bucur ca am venit, am invatat ca trebuie sa actionez, sa pun in aplicare planul de actiune la care m-am gandit.
Adriana N. 
Tema dezbatuta a fost de actualitate. Voi incerca sa devin mai motivata in a-mi seta obiective si a schita un plan de atac. Mi-a placut ca experienta personala a trainerului ne-a facut sa credem ca orice vis poate deveni realitate daca il urmam.
Mihaela C.
Trainerul a fost foarte interesant, iar tema a fost pe lungimea mea de unda. Am invatat ca trebuie sa-ti urmezi visurile si sa pui pret pe strategie !
Luminita Z.
Am aflat lucruri utile care pot fi puse in aplicare. Am invatat ca trebuie sa ne cunoastem propriile calitati, punctele tari si slabe, sa avem plan de actiune si rezultate.
Andrei B.
Workshopul mi-a dat incredere ca sunt pe drumul cel bun. Trebuie sa lupt pentru ce imi place.
Am invatat sa-mi fac strategii si sa le urmez pe termen scurt, mediu si lung.
Pentru trainer, absolut tot respectul. Felicitari pentru initiativa organizarii.