19 nov. 2013

Ti-ai gasit Vocatia ?












Din impresiile participantilor 
Alex K.
Un workshop interactiv, din care am invatat ca trebuie sa gasim placerile si hobbiurile noastre la locul de munca.
Aldebarani G.
Foarte relevant si util. Sa mai avem cursuri similare.
Iulia D.
Workshopul d astazi a fost foarte folositor pentru mine, mi-a oferit posibilitatea sa descopar noi lucruri si sa gandesc intr-o noua perspectiva. Am invatat ca trebuie sa imbin placerea cu responsabilitatea si angajamentul.
Corina T.
Va multumesc ca m-ati ajutat sa ma cunosc mai bine. Din intalnirea de azi am aflat cum sa creez o corelatie intre pasiune si activitatile zilnice.
Georgiana I.
O experienta motivationala.Ce am invatat astazi ma va ajuta pentru o cariera de succes.
Oana I.
Pentru viitor imi va folosi la dezvoltarea personala si profesionala.
Andrei Z.
Interesant, as fi vrut sa dureze mai mult. Pentru viitor ma va ajuta sa imi gasesc mai usor vocatia, iar greutatile sa le vad doar ca pe niste hopuri.
Ioana P.
Am inteles mai bine termenul de vocatie, sunt cu un pas mai aproape in conturarea vocatiei mele.
Stefan D.
Workshopul mi s-a parut bine condus in cele doua directii posibile : integrarea pasiunii in cariera, ori a carierei in pasiune. Vocatia depinde de cine suntem la momentul actual si cine dorim sa devenim.