26 iul. 2019

Training "Jurnalism digital"

In conformitate cu Prioritatea M.T.S. "Consiliere si orientare în cariera-formare-piata muncii" s-au desfăsurat ateliere gratuite avand ca obiective dezvoltarea abilitatilor digitale.

In proiectul Centrul de Consiliere pentru Tineri trainingul de Jurnalism digital a fost apreciat de catre studenti. 

Toate aceste cunostinte profesionale de marketing online le sunt foarte utile studentilor, ca viitori angajati in departamente de IT sau ca antreprenori ce isi administreaza propriile companii, fie in activitatea de promovare a ong-urilor de tineret din care fac parte.

Participantii au putut cunoaste regulile de baza in redactarea conținutului online, au aflat caracteristicile activitatilor de blogger, copywriter si content writerul profesionist.

Cum se scriu articole SEO performante, cum se scrie un text cu un titlu de impact, cuvintele cheie, metadescrierea, alcatuirea newsletterelor, exemple de site-uri si aplicatii gratuite utile pentru contentul online, precum si multe alte informatii au fost prezentate.


Din impresiile participantilor
Laura-Ioana A.
Foarte interesant, tema dezbatuta a prezentat foarte multa informatie din domeniul jurnalismului. Voi putea cu usurinta sa public diferite articole.

Ilinca B.
Mi-a placut faptul ca trainerul a introdus exercitii interactive, ne-a pus sa fim creativi si sa aplicam ce am invatat. Foarte buna abordarea.

Ana-Madalina D.
Avand in vedere ca ma ocup cu content online pentu asociatia studenteasca din care fac parte, consider ca am invatat multe aspecte relevante legate de scrierea de continut.

Gianina-Simina N.
Mi s-a parut interactiv si eficient. Mi-a placut ca trainerul a ramas cu zambetul pe buze si a interactionat cu noi pe tot parcursul trainingului.

Mihaela-Liliana G.
Doresc sa fac un master in jurnalism, deci am aflat lucruri importante. Trainerul s-a descurcat foarte bine, mi-ar fi placut mai multe joculete si interactiune.

Mihai M. 
Mi-a placut modul cum au fost prezentate informatiile. Consider ca ar fi ajutat sa lucram in echipe.

Izabella Z. 
Am invatat bazele unui articol de succes. Imi foloseste pentru viitor pentru ca ma poate ajuta in asociatia din care fac parte. As sugera sa vorbeasca mai rar.

Cristiana T.
Foarte interesant, am invatat lucruri noi. Trainerul vorbeste foarte fluent si e stapana pe subiect. Cateodata vorbeste prea repede si e greu de inteles.

Maria-Adriana S.
Trainerul a fost explicit, a oferit informatii utile si a utilizat aplicatii pe care le putem pune in practica.

Octavian V.
Foarte interesant, imi foloseste pentru viitor sa pun bazele  unui blog personal.

Raluca L.
Trainingul a fost folositor pentru a afla informatiile de baza despre lumea jurnalismului digital. Consider ca a prezentat informatii relevante pentru domeniu, oferind exemple concrete si site-uri exacte.

Manuela H.
Trainingul este foarte bun, mi-a placut faptul ca este un trainer profesionist, cu experienta, care chiar activeaza in acest domeniu.