29 iul. 2019

Dezvoltare personala-Consiliere-Coaching

Pentru sporirea sanselor de angajare sau antreprenoriat ale studentilor proiectul “Centrul de Consiliere pentru Tineri” a venit în întampinarea nevoilor acestora cu noi activitati.
 
Urmând Prioritatea M.T.S. "Consiliere si orientare în cariera-formare-piata muncii", in iunie/iulie s-au desfăsurat workshopuri gratuite pentru studenti.
 
In cadrul proiectului au fost derulate sesiuni de dezvoltare personala-consiliere-coaching care au urmarit imbunatatirea competentelor de autocunoastere, introspectie, gandire pragmatica si actiune planificata, pentru succesul autonomiei personale a tinerilor.
Sub sloganul "Succesul meu incepe acum", sesiunile au analizat valorile personale care ii definesc pe participanti, cele care le influenteaza major deciziile de viata satisfacatoare, care sunt superputerile lor si ce pot face cu ele, cine sunt ei astazi si ce pot deveni in viitor.
Prin metoda SRWR tinerii au devenit constienti de resursele proprii si au identificat noi perspective despre cum poate arata calea aleasa de ei catre indeplinirea cu succes a obiectivelor proprii ca angajat sau antreprenor.
Din impresiile participantilor
Gabriel B.
Temele dezbatute mi s-au parut benefice pentru orice tanar care paseste in viata.
Mihaela M.
Am descoperit ce valori am si cum pot sa aleg ceea ce ma face fericita. Mi-au placut exercitiile de autodescoperire, de reflectie.
Florenta N.
Am invatat sa iau decizii impreuna cu oamenii cu care impartasesc valori comune. Pentru viitor imi folosesc exercitiile aplicate.
Laura A-B.
Teme foarte bine structurate, o sa-mi foloseasca pentru viata sa fac o alegere buna in ceea ce priveste cariera.
Petronela C.
Traineri carismatici si pregatiti, am invatat multe lucruri despre cum sa ma descopar, voi folosi cel putin 50% din info.
Cristian A.C.
Am invatat sa am mai multa incredere in mine.

Andrei B.
Am invatat sa ma accept pe mine.

Andreea-Maria T.
Imi vor folosi povestile de viata ale trainerilor.
Ioana C.
Foarte interesante temele. Pentru viitor imi foloseste sa-mi stiu calitatile.
Diana-Marilena V.
Am invatat nou astazi sa imi aflu valorile, iar in viitor sa stiu de ce sunt capabila.
Ana Maria M.N.
Temele de discutie au fost autentice si profunde. Mi-a placut mult originalitatea activitatilor. 

Anca Z.
Am invatat ca daca nu-ti rezervi timp sa-ti analizezi directia in care o ia viata ta, ea s-ar putea sa o ia pe unde nu-ti doresti tu.