2 dec. 2019

Initiere in Neuromarketing

Pentru a sprijini antreprenoriatul in randul tinerilor, proiectul “Centrul de Consiliere pentru Tineri” a prezentat studentilor cele mai noi tehnologii in domeniul afacerilor.

Participantii au asistat la o expunere interactiva despre Neuromarketing, o ramura de avangarda a marketingului contemporan.

Workshopul a cuprins teme de discutie foarte interesante : cum functioneaza atentia, simturile si sentimentele, care sunt cele sapte emotii fundamentale, ce influenteaza deciziile de cumparare, care sunt tehnologiile folosite in neuromarketing, etc.


Din impresiile participantilor
Iulia M.
Felicitari pentru initiativa si pentru implementarea ei, ati mobilizat oamenii sa vorbeasca despre un domeniu relativ nou. As fi vrut ca workshopul sa fie mai interactiv.

Mihail C.
A fost interesant subiectul pentru mine. Desi prezentarea a fost destul de simpla, informatiile au depasit acest aspect. M-am asteptat sa aduca informatii noi, deci mi-a atins asteptarile.

Florina A.
A fost foarte bine prezentata, interactiva si accesibila persoanelor cu cunostinte minime in domeniu. Pentru viitor ar fi foarte interesante subiecte similare.

Georgiana L.
A fost un subiect pentru viitor, util, cu exemple. 

Teodora M.
Puncte tari : interactiune cu publicul, prezentare de tipul informatie-intrebare-raspuns, posibilitate de dezvoltare pentru tineri, informare despre instrumente de studiu folositoare (platforme, carti, persoane competente); puncte slabe : nu au existat joculete, simulari, brainstorming.

Ioana M.
A fost o atmosfera placuta, prieteneasca, in care fiecare a avut ocazia sa isi exprime ideile si nelamuririle. Extrem de interesant, am aflat foarte multe lucruri noi. Am fost încântată.

Iulian Vlad I.
Abordare valida a doua domenii care aparent nu au legatura dar care sunt, de fapt, dependente unul de celalalt. Subiect care merita dezvoltat.