12 iul. 2018

Workshop de Dezvoltare Personala


Workshopul de dezvoltare personala s-a derulat sub sloganul “Povestea mea de succes”. Pe drumul ales de ei tinerii s-au conectat la sine si au explorat resursele interne, proces care le-a imbunatatit abilitatile de recunoastere si gestionare a propriilor emotii. Prin constientizarea calitatilor proprii, participantii au descoperit si si-au clarificat punctele lor forte, identificand capabilitati noi si modalitati de depasire a blocajelor. A fost utilizata metoda cadrului de poveste creativa pentru a descoperi noi perspective, ca erou al propriei povesti catre rezultatul dorit. Au fost realizate atat exercitii de autocunoastere/reflectie/introspectie si explorare a necunoscutului, cat si exercitii de proiectie in viitor folosind imaginatia. Tinerii au analizat modul in care se raporteaza la succes in general si cum vad succesul pentru ei insisi.

Din impresiile participantilor

Roberta-Mihaela G.
A fost minunat, sau mai bine spus, magic. Mi-a placut ca nu am fost judecata pentru parerile mele.

Elena-Patricia C.
Am descoperit foarte multe lucruri despre mine. Am invatat ca trebuie sa ai incredere in tine.

Mihaela S.
Din intalnirea de astazi am invatat sa fiu constienta de calitatile mele si ca esecul este o incercare catre succes. Imi foloseste pentru viitor, sa-mi setez obiectivele mai bine.

Andrei T.
Am invatat sa imi setez un obiectiv si sa ajung la el prin autocunoastere.

Ionut-Sorin V
Mi-au placut exercitiile si activitatile realizate.

Ioana-valentina H.
Workshopul a fost interactiv si cu o atmosfera foarte pozitiva. Pentru viitor am in minte mult mai clare obiectivele importante pentru mine.