11 iul. 2018

Workshop de dezvoltare a abilitatilor digitale

Workshopul de dezvoltare a abilitatilor digitale a avut rolul de a sprijini tendinta tinerilor catre antreprenoriat. Participantii au aflat despre diferite tool-uri utile, care sporesc  vizibilitatea site-urilor, au discutat despre variantele de postari in diferite tipuri de social media si eficienta acestora, precum si despre promovarea online optimizata. O importanta deosebita s-a acordat modului de scriere a continutului, cititorii in online fiind diferiti de cititorii cartilor tiparite.
Din impresiile participantilor
Raoul T.
Ar trebui ca la scoala sa se faca chestii de genul asta deoarece chiar le poti folosi, fac parte din realitate. Am invatat principiile marketingului, cum sa fac copyright pe text, cum sa abordez promovarea. Imi folosesc toate informatiile pe care le-am primit, mai ales in ideea ca poate imi voi deschide un blog de calatorii. Mi-a placut ca trainerul e profesionist si se vede ca vorbeste din experienta personala si aplicat.

Nicoleta S.
Tot ce am invatat azi a fost extrem de interesant. 

Gabriela N.
Cursul a fost foarte bine structurat, iar partea practica de la sfarsit, utila.
Ceea ce ar putea fi imbunatatit ar putea fi gestionarea volumului de informatie noua si specifica, deoarece poate deveni obositor. Plec de la acest workshop cu informatii pe care abia astept sa le pun in practica.

Calin P.
Am fost foarte placut surprins  de informatiile pe care le-am absorbit la acest curs. Prezentarea a fost foarte buna si am invatat lucruri pe care nu le stiam.

Teodor B.
A fost interesant. Cautam asa ceva de mult timp. Mi-a placut felul in care trainerul explica si exemplele pe care ni le-a dat.

Gabriela N.
Interesant, dar un volum mare de informatie noua care putea fi prezentata mai aerisit. Pentru viitor imi foloseste aproape tot ce am invatat azi.

Georgiana L.
Mi-a placut modul de abordare, cu detalii pentru fiecare subiect. Subiecte actuale, dezbatute la un nivel larg. 

Alexandru F.
Workshopul mi s-a parut ok, putin intins in timp. Multa informatie utila. Nu mi-a placut ca au fost putine pauze.

Mihaela F.
Din intalnirea de astazi am invatat cum sa promovez eficient in mediul online. Consider ca durata cursului este prea mare.

Valentina M.
Pentru o afacere la inceput, am invatat sa ma promovez gratuit. Totul a fost foarte bine. Exemplele puteau fi de pe bloguri sau site-uri din Romania

Oana P.
Mi-au placut mult exemplele oferite, plus demonstratii. Mi-a placut mult prezentarea. Nu mi-a placut faptul ca nu a fost o activitate interactiva. Felicitari, multumesc.

Narcis M.
Super ! Foarte multe lucruri utile. Cred ca a fost imboldul necesar pentru a-mi crea propriul blog.

Roberta G.
Am invatat mult mai multe tehnici de promovare si de scriere a unui articol, ce-mi vor prinde bine pe viitor. Mi-a placut atmosfera. Consider ca trebuia sa fie mai concis.

Laura P.
Modul de prezentare al informatiilor a fost foarte clar si precis. Multumesc pentru aceasta oportunitate. Mi-ar placea sa mai particip.