10 iul. 2018

Workshop de Coaching

In cadrul Workshopului de Coaching, derulat sub acelasi slogan “Povestea mea de succes”, tinerii si-au stabilit un obiectiv important pentru ei. Apoi au demarat un proces cu mai multe etape, din care au inteles ca:
- schimbarea incepe atunci cand esti pregatit sa vezi lucrurile din alta perspectiva
- pauza iti permite sa te detasezi de problema
-extinderea orizontului consta in analiza si alegerea din numeroasele puncte de vedere
- concentrarea pe perspectivele noi aparute te constientizeaza care este relevanta lor pentru tine
- planificarea si actiunea efectiva te ajuta sa ajungi la rezultatul dorit
- succesul trebuie sarbatorit, il meriti !

Din impresiile participantilor

Roberta Gh.
Mi-a placut foarte mult, cred ca este cel mai util workshop la care am participat.

Mihaela S.
Organizat, relaxant, folositor. Mi-am dat seama ca tratez cu superficialitate anumite lucruri, ar trebui sa am mai multa incredere in ideile mele.

Andrei T.
Intrebarile puse ne-au ajutat sa ne cunoastem mai bine. Am reusit sa descopar ce am nevoie pentru a-mi invinge temerile.

Andreea _Cristina D.
Subiectele dezbatute au avut un impact emotional asupra mea.

Ionut-Sorin V.
Am invatat sa ma concentrez pe actiune. Imi foloseste pentru viitor, sa imi fac un plan si sa il respect.

Ioana-Valentina H.
Atmosfera confortabila, degajata. Coach-ul a fost apropiat de noi, ne-a dus fix in directia de care aveam nevoie.

Elena-Patricia C.
Subiectele dezbatute mi-au dat de gandit.