30 oct. 2013

Comunicarea Functionala

Comunicarea sta la baza tuturor relatiilor interumane, iar echilibrul de forte intre partenerii de dialog este cheia unei comunicari eficiente.

Participantii la aceasta sesiune de consiliere au aflat ca foarte multe dintre informatiile despre comunicare sunt de fapt mituri, ca abilitatea de a comunica este innascuta, dar si ca aceasta se poate dezvolta prin invatare si exercitiu.

Au avut loc dezbateri foarte interesante, si au gasit raspunsuri toti cei timizi dar care vor sa indrazneasca mai mult, cei care intampina dificultati in a relationa cu ceilalti si au nevoie sa-si imbunatateasca viata sociala, cei care comunica bine cu ceilalti dar vor sa descopere noi trucuri de a comunica si mai bine, cei carora li s-a intamplat sa gandeasca un lucru pe care sa doreasca sa-l comunice si se blocheaza, dar si cei care voiau sa stie cum sa invite cu succes o fata/ un baiat in oras.
Din impresiile participantilor :
Cristiana C.
O tema foarte bine aleasa, pentru ca multi avem probleme de comunicare.
Am invatat cum sa spun nu atunci cand este cazul.
Radu P.
Mi-am dat seama cat de importanta este ascultarea in procesul de comunicare si am invatat ca folosirea sau evitarea anumitor cuvinte sau expresii pot avea un efect important in relationare.
Anita. D
Workshopul organizat de Centrul de Consiliere vine in intampinarea tinerilor intr-un moment in care majoritatea oamenilir nu stiu cum sa comunice si intampina probleme in relationare.
In viitor voi reflecta mai mult la modul meu de comunicare si voi fi mai atenta in relatia cu familia, partenerul, prietenii.
Alina B.
A fost pe placul meu, interactiv. Am invatat despre stilurile de comunicare si magia cuvintelor.
Imi va folosi in abordarea unor persoane noi, pentru a ma simti mai comod in discutiile cu acestea.
M-am simtit foarte bine in prezenta doamnei coordonator, a doamnei psihoterapeut, dar si in cadrul grupului. Va multumesc !
Vlad G.
Un workshop productiv si constructiv.
Am invatat anumite tehnici de care nu eram constient si am reusit sa-mi demontez anumite blocaje.
M-a ajutat sa intru in contact cu mine. Pentru viitor imi foloseste sa transmit corect ceea ce doresc, dar si sa ma asigur ca sunt interpretat corect.
Cosmin S.
Cursul mi s-a parut dinamic. Desi uneori aspectele teoretice tindeau sa plictiseasca, acestea au fost ilustrate in majoritatea cazurilor de exemple concrete, care au evidentiat mai clar aspectele prezentate.
Ioana P.
O initiativa utila. Ma intereseaza relatia de cuplu si relatiile sociale.
Speakerul a reusit sa se clarifice anumite confuzii ale participantilor.
Georgiana C.
Bine gandit si realizat cu profesionalism. Mi-a acaparat atentia pe toata durata. Tot ce am invatat astazi o sa ma ajute pe viitor.
Stefan D.
Plin de idei si sfaturi utile pentru a-mi imbunatati modul de comunicare.
Am invatat sa fiu atent la mesajul transmis si sa nu cad in diverse capcane. Cum sa spun mai ferm da si nu. Ca e foarte important cum pui problema ca sa obtii ceea ce vrei. Ca trebuie sa fim noi insine, autentici.
Marius P.
Voi depasi in viitor praguri auto-impuse. Interesant si instructiv, vreau sa mai vin !