15 oct. 2013

Zen Coaching

In intervalul 11-12 octombrie s-a sarbatorit Ziua Educatiei Nonformale Z.E.N. 2013, ce s-a desfasurat la nivel national si a cuprins 126 evenimente si 257 activitati in 36 judete ale Romaniei.

Pentru ca promovam activ educatia nonformala, am fost si noi preZENti!

Cu aceasta ocazie Centrul de Consiliere pentru Tineri a organizat o sesiune de coaching...ZEN.

ZEN Coachingul este o metoda de coaching sistemic si holistic care te ajuta să te conectezi la Esenta dincolo de ‚probleme’ si ‚nevoi’ si, de acolo, sa-ti gasesti Calea pentru a actiona si a face schimbari eficiente în viata.
Focusul pe un obiectiv viitor te pune in contact cu o realitate indezirabila din prezent de care vrei sa scapi. Zen Coachingul propune conectarea cu momentul prezent si intoarcerea la esenta ta de acum, pentru ca apoi sa faci pasii pentru schimbare.

Din impresiile participantilor :
Florin D.
Workshop fain. A atins cateva dintre punctele la care voiam sa ajung dar nu stiam cum. Am invatat ca trebuie sa-mi precizez obiectivele clar. Sa imi pun date de indeplinire.
Sa ma impac cu starea mea prezenta, sa elimin nelinistile. Sa stiu unde sunt si unde vreau sa ajung.
Mona H.
O tema de interes ce necesita profunda meditatie. Pentru viitor, voi cauta starea de bine.
Florin L.
Interesant si util. Am invatat ca printr-o analiza atenta si sitematica poti ajunge la esenta problemei tale, ca orice gand se reflecta asupra starii fizice si de spirit, ca poti realiza ca problema e acceptabila, suportabila, poti sta un moment cu ea.
Elena A.
Atat echilibrul cat si calmul sunt elemente esentiale din viata unui om. Le voi pune in practica.
Georgiana I.
O experienta placuta, revelatoare, sper sa mai am parte de aceste experiente.
Corina V.
O tema provocatoare. Mi-am reconfirmat credinta ca pentru a-mi atinge obiectivele este foarte important sa ma centrez pe mine. Mi-as dori ca timpul alocat sa fie mai mare si tema sa fie dezbatuta si din alte perspective.
Andrei B.
Workshop...altfel. Am invatat sa-mi descopar valorile, sa vad unde mai e de lucrat, sa ma detasez, sa-mi doresc, sa vreau sa obtin, sa fiu in pace cu mine, sa fiu ZEN.