9 oct. 2013

De la Convingeri la Obiective

Daca tu crezi ca poti, ai dreptate.
Daca tu crezi ca nu poti, ai dreptate.

Convingerile sunt “profetii” ce se intampla prin propria lor forta

In lumina acestui adevar, workshopul le-a revelat participantilor faptul ca toate credintele personale si convingerile lor le determina actiunile in viata.

Tinerii au constientizat ca schimbarile te scot din zona de confort, dar merita, pentru ca astfel evoluezi.
Mediul este de asemenea important, daca esti inconjurat de ganduri negative si oameni sceptici,. sansele sa reusesti se diminueaza consistent.

Studentii au reusit sa se cunoasca mai bine, au aflat cum isi pot influenta singuri lucrurile in care cred, care este diferenta dintre convingerile pozitive si cele negative si cum sa isi descopere singuri convingerile, schimbandu-le pe cele care nu le plac.

Convingerile pot fi stimulative sau limitative, ele influentand comportamentul si astfel atingerea obiectivelor dorite.

Primite din copilarie, modelate de mediul in care traiesti, si/sau formate in mod voluntar de catre tine, credintele proprii pot fi rampe de lansare sau obstacole autoimpuse.

Prin discutii interactive, tinerii au aflat ca este important sa fie constienti de propriile convingeri, iar pe cele pe care le considera daunatoare sa le schimbe prntr-un efort de vointa.

Totul este posibil atat timp cat iti indrepti atentia spre ceea ce iti doresti.
Daca vrei sa reusesti, vei reusi. Trebuie doar sa iti doresti foarte mult si sa faci pasii in acea directie.
Actiunea este cel mai important pas in atingerea obiectivelor proprii.

Din impresiile participantilor :
Daniela B.
Am retinut o idee principala : pot obtine ce imi doresc creandu-mi propria realitate. In viitor voi folosi gandirea pozitiva.
Cristian M. 
Am invatat noi moduri de a face schimbari, workshopul a satisfacut asteptarile mele. 
Laura C. 
Mi-am setat obiectivele.
Andrei Z. 
Primul pas e mai greu, totul vine de la sine dupa aceea. Pe viitor voi trece mai repede la fapte.
Cosmin S.
Tema dezbatuta a fost foarte interesanta si practica. M-a ajutat sa am cateva constientizari care cred ca ma vor ajuta sa evoluez.
Ceea ce crezi cu adevarat defineste exteriorul tau. Voi folosi convingerea ca sta in puterea mea sa schimb lucrurile din viata mea in mai bine.
Cristiana C.
Workshopul m-a facut sa ma gandesc mai bine la convingerile mele. Am invatat ca totul vine din interior, daca eu cred in ceva, atunci pot face acel lucru. Vreau sa am mai multe obiective pe care sa le indeplinesc.
Florin D.
S-a vorbit despre o mare parte din lucrurile pe care simteam nevoia sa le aud. Dar mai erau multe de dezvoltat.
Am invatat ca a crede este egal cu a face. Ca tot ce imi trebuie pentru a progresa pe calea mea, posed deja. Ca trebuie sa-mi inving frica. Ca a-ti cunoaste convingerile iti permite sa-ti poti accesa si rescrie programul pilotului automat. Discutia m-a ajutat sa cred mai mult in mine.
Dorin C.
Mi-a placut workshopul, a fost interesant si surprinzator. Am invatat sa ascult. Am inceput sa-mi pun intrebari asupra propriilor mele convingeri.
Dar mi s-a parut ca s-a abatut de la tema, s-a dus vorba cam mult spre public speaking. Ar avea nevoie de o structura ceva mai rigida, mi s-a parut ca a lipsit partea de teorie.
Andreea E.
Foarte interactiv, insa mi-ar fi placut sa mai continue inca cateva ore.
Fiecare isi poate atinge scopurile, daca isi descopera puterea din interior. Voi citi de acum mai multe despre dezvoltarea personala, astfel incat sa nu mai am aceste credinte impregnate.
Despina T.
Workshopul imi foloseste la schimbarea gandurilor mele negative in unele pozitive.
Loredana T.
Tema dezbatuta mi s-a parut in concordanta cu principalele probleme ale tinerilor. De acum am sa cred mai mult in reusita.
Ancuta D.
Am plecat de la workshop cu niste idei clare in minte. Acum stiu ca am in mine raspunsurile la intrebarile mele, ca sunt speciala si ca am toate calitatile sa fac ceva maret. Revin cu mare drag la astfel de intalniri.
Andrei B.
Imi pare bine ca am putut participa, a fost un workshop excelent, venit la momentul oportun, simteam ca aveam nevoie fix de asta. Am invatat ca sunt responsabil de tot ce mi se intampla. Mi-am intarit anumite convingeri pe care le aveam si mi-am creat un elan suplimentar inspre un viitor stralucit. Felicitari pentru initiativa organizarii de astfel de actiuni.
Mihaela C.
Atmosfera foarte placuta. In viitor trebuie sa-mi aleg cu grija ce vreau si sa dau un start. Mi-a facut placere sa ma aflu aici.



LUCRURILE NU SUNT GREU DE FACUT.
GREU E SA TE PUI IN STAREA DE A LE FACE !