23 sept. 2013

Tehnici de Relaxare

Oamenii dispun de o capacitate innascuta de a se relaxa fizic si mental. Totusi, cea mai mare parte dintre ei o folosesc putin sau incorect.
Ritmul de viata tot mai alert, cantitatea mare de informatii cu care suntem bombardati zilnic, nevoia tot mai acuta de a fi la zi cu noutatile in domeniul profesional necesita un efort de timp si de energie personala din ce in ce mai mare.
Abilitatea de a te relaxa este una din cele mai puternice arme pe care le detiii impotriva stresului prezent in lumea contemporana.
Mintea ta are nevoie de un zid de aparare in spatele careia sa se odihneasca, sa se linsteasca, sa se deconecteze temporar de la provocarile permanente.
Relaxarea profunda inseamna mai mult decat distractie, shopping sau sueta la o cafea.
Inseamna o detoxifiere a mintii.
Starea de relaxare diminueaza incordarea si este benefica pentru controlul emotiilor si al impulsurilor, in scopul obtinerii unui comportament optim.
Cand esti calm gandesti clar, memoria functioneaza bine, esti foarte atent si obtii performante excelente in timp scurt.
Fiind constienti de aceste realitati, participantii au invatat cum sa-si creasca toleranta la stres prin experimentarea unor exercitii practice caracteristice diverselor tehnici de relaxare : Respiratia profunda, Relaxarea Jacobson, Antrenamentul autogen Schultz, Imageria.

Din impresiile participantilor :
Ana-Maria C. 
Workshopul mi s-a parut foarte bun, dar as fi vrut sa lucram mai incet. Acum pot sa-i invat si eu pe cei din jurul meu sa se relaxeze.
Irina C.
Mi-a schimbat ceva din mentalitate. Am invatat deja cum sa fiu mai relaxata. Astept cu nerabdare urmatoarele traininguri ale centrului de consiliere.
Bianca S.
Workshopul mi-a indeplinit asteptarile. Felicitari pentru initiativa.
Cristi D.
Mi s-a parut educativ. Tehnicile de relaxare ajuta mintea si corpul sa lucreze impreuna. Cred ca imi foloseste pentru viitor tehnica Schultz.
Alexandra S.
Workshopul nu mi-a inselat asteptarile. Concluzia finala : cheia reusitei este repetitia.
Diana S.
Sper sa folosesc tot ce am invatat aici si astfel sa reusesc sa ma integrez cat mai bine in grupuri.
Alexandru B.
Credeam ca nu o sa aflu nimic nou, dar m-am inselat. Am invatat lucruri noi, care ma vor ajuta in viitor.